Παρίσι – Η πόλη του Φωτός

Εδώ και μια εβδομάδα, ακριβώς, επέστρεψα από το ταξίδι που έκανα στο Παρίσι. Το γιατί άργησα να γράψω τις εντυπώσεις μου είναι μια άλλη ιστορία.

Ένα έχω να πω για το Παρίσι. Είναι σαν ένα τεράστιο μουσείο. Όλα τα κτήρια είναι σαν έργα τέχνης. Μοιάζουν βγαλμένα από άλλη εποχή. Η μόνη παραφωνία είναι η Ντεφάνς που είναι γεμάτη με μοντέρνα κτήρια και ουρανοξύστες.

Στη Γαλλία, και ειδικά στο Παρίσι, πρόκειται ποτέ να βαρεθείς. Πάντα βρίσκεις κάτι να δεις, κάτι να θαυμάσεις. Τον Πύργο του Άιφελ, την Αψίδα του Θριάμβου, το Λούβρο, την Μονμάρτη, τη Λατινική Συνοικία, το Λούβρο… Μπορείς να κάνεις όλο το γύρο του Παρισιού με ένα ποταμόπλοιο στο Σηκουάννα. Μπορείς να διασκεδάσεις σε θεματικά πάρκα όπως η Eurodisney και το Πάρκο του Αστερίξ.

Επειδή τα λόγια είναι περιττά, θαυμάστε τις φωτογραφίες που ανέβασα στο flickr, που σίγουρα λένε τα πάντα…

~ by Firebolt on April 27, 2009.

One Response to “Παρίσι – Η πόλη του Φωτός”

  1. […] Για το μετά έχω σχέδια. Πολλά σχέδια. Μια βδομάδα διακοπές με τις φίλες μου, 10 μέρες κατασκήνωση, 7 μέρες στο βουνό. Αλλά και πιο μικρά σχέδια. Σινεμάδες, συναυλίες (όλο και κάτι καλό παίζει το καλοκαίρι), εκδρομές, παραλίες, μπάσκετ (και πάλι μπάσκετ) με την παρέα και την ομάδα μας, αλλά και άλλα πολλά που είμαι σίγουρη ότι θα κάνουν αυτό το καλοκαίρι μοναδικό. Ίσως να σε εγκαταλείψω αγαπητό μπλογκίδιο και πολυαγαπημένε λάπτορα αλλά δεν πειράζει. Με χορτάσατε το χειμώνα. Το καλοκαίρι θα με μάθει για τα καλά η φωτογραφική με τη βοήθεια της οποίας σκοπεύω να γεμίσω το flickr μου με φωτογραφίες (Έχω να την χρησιμοποιήσω, για τα καλά, από τη Γαλλία.) […]

Leave a Reply

 
