Δεν μπορώ να περιμένω άλλο…

Έχετε περάσει ποτέ μια φάση της ζωής σας στην οποία είστε μες τη δημιουργικότητα και την όρεξη, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα; Εγώ μια τέτοια φάση περνάω.

Έχω κάνει 1000+ σχέδια για το καλοκαίρι, αλλά είμαι πνιγμένη ως το λαιμό στις εξετάσεις! Σε 8 μέρες τελειώνω, αλλά αυτό το διάστημα μου φαίνεται τεράστιο. Υπο φυσιολογικές συνθήκες αυτές οι οχτώ μέρες θα μου φαίνονταν σαν οχτώ λεπτά, αλλά από ότι κατάλαβα, ο χρόνος στις εξετάσεις κυλά υπερβολικά αργά. Προσπαθώ να τον σπρώξω με κάθε δύναμη, αλλά τίποτα. Τώρα κάθομαι και διαβάζω ιστορία. Άλλες χρονιές όταν διάβαζα ιστορία ήμουν με τη σκέψη του “επιτέλους τελειώνω” (η ιστορία, ως δια μαγείας, μπαίνει πάντα τελευταία), αλλά φέτος ξέρω ότι με περιμένουν και άλλα μετά την ιστορία. Στις 17/6 δίνω ιστορία και τελειώνω με το σχολείο, αλλά στις 21/6 δίνω αγγλικά και από τις 17/6 μέχρι την ημέρα των εξετάσεων θα κάνω δίωρα αγγλικών για να προετοιμαστώ. Και ο χρόνος κυλά αργά, σαν μια χελώνα στον ανήφορο. Να περάσουν οι 21/6 και τίποτα άλλο!

Για το μετά έχω σχέδια. Πολλά σχέδια. Μια βδομάδα διακοπές με τις φίλες μου, 10 μέρες κατασκήνωση, 7 μέρες στο βουνό. Αλλά και πιο μικρά σχέδια. Σινεμάδες, συναυλίες (όλο και κάτι καλό παίζει το καλοκαίρι), εκδρομές, παραλίες, μπάσκετ (και πάλι μπάσκετ) με την παρέα και την ομάδα μας, αλλά και άλλα πολλά που είμαι σίγουρη ότι θα κάνουν αυτό το καλοκαίρι μοναδικό. Ίσως να σε εγκαταλείψω αγαπητό μπλογκίδιο και πολυαγαπημένε λάπτορα αλλά δεν πειράζει. Με χορτάσατε το χειμώνα. Το καλοκαίρι θα με μάθει για τα καλά η φωτογραφική με τη βοήθεια της οποίας σκοπεύω να γεμίσω το flickr μου με φωτογραφίες (Έχω να την χρησιμοποιήσω, για τα καλά, από τη Γαλλία.)

~ by Firebolt on June 13, 2009.

Leave a Reply

 
