Διεθνής Ημέρα των Weblogger

14 Ιουνίου 1993. Κάνει την εμφάνισή του το πρώτο blog, παγκόσμια.

14 Ιουνίου 2009. Τα blog έχουν πολλαπλασιαστεί και έχουν κατακτήσει, κυριολεκτικά, τον κόσμο.

Χρόνια Πολλά σε όλους τους blogger! Χρόνια Πολλά και σε μένα, αν μπορώ να θεωρούμαι και εγώ μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας.

Blogging για μένα είναι ένας ελεύθερος τρόπος έκφρασης. Είναι ο τρόπος να πω όσα θέλω να πω, χωρίς να έχει κανένας το δικαίωμα να μου πει να σωπάσω. Καιρό έψαχνα ένα τρόπο να εκφράσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου. Πολλοί μου λένε ότι στον υπολογιστή γράφω πολύ πιο γρήγορα από ότι στο χέρι. Και είναι αλήθεια. Για αυτό και τα blog για μένα είναι η κατάλληλη λύση.

Εγώ, γενικά, δεν είμαι καλή στα λόγια. Μου αρέσει να λέω μόνο όσα θέλω να πω. Ούτε περισσότερα, ούτε λιγότερα. Για αυτό και μερικές φορές τα βρίσκω μπαστούνια στα φιλολογικά μαθήματα στο σχολείο και ειδικά στην έκθεση. Εδώ, όμως, είναι αλλιώς τα πράγματα. Μιλάω πάντα για θέματα που θέλω να μιλήσω, για αυτό και έχω πολλά να πω, τις περισσότερες φορές. Βάζω τις σκέψεις μου σε μια σειρά και τις μεταφέρω σε αυτό το διαδυκτιακό “τετράδιο”.

Όταν γράφω, έχω την αίσθηση ότι μιλάω σε κάποιον. Ότι κάποιος με ακούει. Μπορεί να είναι και ψευδαίσθηση, βέβαια. Ποιος να καθίσει εδώ σε αυτό το ανούσιο blog, ενώ η ελληνική και κυπριακή μπλογκόσφαιρα είναι γεμάτη με μεγάλα και μικρά “διαμάντια”, για να ακούσει τις σκέψεις μιας δεκαπεντάχρονης; Κανένας και με το δίκιο του. Εγώ θέλω απλά να τα πω και όποιος θέλει τα διαβάζει.

Πέρσι, όταν ανακάλυψα τα blog, είχα δημιουργήσει ένα blog και πίεζα για μέρες τον εαυτό μου, να γράψει κάτι, για να μην είναι άδειο. Έγραψα. Αλλά όταν μετά από λίγο καιρό το διάβασα δεν μου άρεσε, γιατί ακριβώς είχα πιεστεί για να το γράψω. Τους τελευταίους μήνες κατάλαβα ότι στο blogging πρέπει να έχεις ο ίδιος την ανάγκη να γράψεις για να βγει κάτι, πραγματικά καλό. Η έμπνευση για να γράψεις κάτι, σου έρχεται από κάποιο ερέθισμα που σου δίνει κάτι που είδες, άκουσες ή απλά έζησες. Από τότε γράφω μόνο όταν έχω κάτι, πραγματικά, να πω.

Από τότε που ανακάλυψα τα blog ανοίχτηκε μπροστά μου ένας μαγικός κόσμος και απέκτησα κάποιους “φίλους”. “Φίλοι” μου, βέβαια, είναι οι bloggers που μέσα από αυτά που γράφουν στα blog τους, με βοήθησαν να τους γνωρίσω, και να ζήσω κάτι από τη ζωή τους. Αυτοί οι bloggers, δε γνωρίζουν ούτε καν την ύπαρξη μου, αφού σπάνια αφήνω σχόλια σε blog, (μου αρέσει να είμαι απλός αναγνώστης) αλλά, αυτό, δεν με ενοχλεί. Εκτός από αυτό, θαυμάζω και τους blogger που δε φοβούνται να μιλήσουν, που είναι η φωνή αυτών που δεν έχουν φωνή, αυτούς που έχουν το θάρρος να αντιταχθούν απέναντι στα στραβά και τα ανάποδα αυτού του κόσμου, χωρίς να φοβούνται τίποτα και κάνεναν.

Χρόνια Πολλά σε όλους τους blogger και του χρόνου ακόμα περισσότεροι!

(Τι τεράστιο post! Ούτε έκθεση να ‘γραφα!)

~ by Firebolt on June 14, 2009.

3 Responses to “Διεθνής Ημέρα των Weblogger”

  1. μου αρέσει που γράφεις με ειλικρίνεια και απλότητα
    και εγώ νιώθω ότι κάποιοι με ακούουν

    άτε να ζήσουμε:)

  2. Ελπίζω να μην μας ματιάσουν τα Media και οι δημοσιογράφοι… Τον τελευταίο καιρό, πολυασχολούνται με τα blog και έχω ξεκινήσει να ανησυχώ… 😛

  3. Χρόνια πολλά και σε σένα. Σωστά ανακάλυψες ότι τα ιστολόγια είναι ένα μέσο για ελευθερία.

Leave a Reply

 
