Αντίο Γυμνάσιο

Και ναι, τέλειωσε… Πάει και το Γυμνάσιο… Από σήμερα, σττις 9.30, έχω πάψει, πλέον, να ανήκω στον Γυμνασιακό πληθυσμό της Κύπρου. Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή αν είμαι λυπημένη ή χαρούμενη. Από τη μια είμαι χαρούμενη που επιτέλους, ξεμπέρδεψα από όλες τις υποχρεώσεις και έχω όλο το καλοκαίρι δικό μου και από την άλλη στεναχωριέμαι που κάτι τόσο όμορφο, τέλειωσε τόσο γρήγορα και απότομα. Γιατί κακά τα ψέματα, αυτά τα τρια χρόνια, ήταν τα καλύτερα, της μέχρι τώρα ζωής μου.

Γνώρισα ανθρώπους απίθανους. Με κάποιους από αυτούς δέθηκα, κιόλας, και δημιουργήσαμε μαζί μια παρέα. Με κάποιους από αυτούς, δημιούργησα πραγματικές φιλίες. Βέβαια υπήρχαν και κάποιοι, που γνωρίζοντας τους, καλύτερα με απογοήτευσαν, όσο δεν πάει. Γνώρισα καθηγητές που ήταν καθηγητές με το Κ κεφαλαίο. Φοβερές προσωπικότητες, που με έκαναν να τους εκτιμήσω. Γνώρισα και άλλους που με έκαναν να αναρωτηθώ αν πραγματικά τους αξίζει να βρίσκονται εδώ. Σε γενικές γραμμές πέρασα τέλεια και έζησα απίστευτες στιγμές.

Θέλω να διατηρήσω όλες τις πραγματικές σχέσεις που δημιούργησα στο Γυμνάσιο. Θέλω να διατηρήσω την παρέα μου και θέλω να κρατήσω τις φιλίες που δημιούργησα. Το Λύκειο δε θέλω να είναι το τέλος, αλλά η συνέχεια του Γυμνασίου.

Το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλά και τα καλύτερα δεν έχουν έχουν έρθει ακόμα.

~ by Firebolt on June 26, 2009.

Leave a Reply

 
