Ένα post από το εξωτερικό

Σας είχα τάξει, κάποτε, μια ανάρτηση από τη βεράντα. Και να, που ήρθε η ώρα της! Απόψε δεν έπαιζε τίποτα για έξοδο, οπότε αποφάσισα να βγω τουλάχιστον στη βεράντα, μιας και καλοκαίριασε. Κρίμα και άδικο να είμαι κλειδωμένη στο δωμάτιο μια τέτοια νύχτα.

Σήμερα είχαμε κάνει μια μονοήμερη εκδρομή στην Κακοπετριά, για να επισκευτούμε μια φίλη που πήγε εκεί για διακοπές. Μην νομίζετε! Δεν ήταν καν κανονισμένη. Και εγώ η ώρα 8.30 το πρωί το έμαθα.

Μετά από 2 ώρες δρόμο με το αυτοκίνητο φτάσαμε στην Κακοπετριά. Φοβερό μέρος. Φοβερές εγκαταστάσεις. Γήπεδο του Μπάσκετ. Αυτό το τελευταίο είναι εξαιρετικά σημαντικό, για μένα, γιατί το εκμεταλλεύτηκα πλήρως και έπαιξα, μετά από 1,5 μήνα αποχής, μπάσκετ. Mείναμε, εκεί, μέχρι τις 4 το απόγευμα. Μετά από κάποιες αναποδιές και μπερδέματα, φτάσαμε σπίτι.

Και να ‘μαι τώρα, εδώ, στη βεράντα, να κόβω κίνηση. Ευτύχως, είμαστε σε λεωφόρο και έτσι έχω μετρήσει πολλά αυτοκίνητα, στο μισάωρο που είμαι εδώ. Εκτός από κίνηση στο δρόμο, υπάρχει κίνηση στα διπλανά σπίτια. Όλοι, σχεδόν, οι γείτονες μου είναι στις βεράντες και κουβεντιάζουν.

Αρκετά για σήμερα. Πάω να ανεβάσω καμιά φωτογραφία στο flickr και μετά να σκεφτώ τρόπους να σκοτώσω την ώρα μου. Τις καληνύχτες μου!

~ by Firebolt on July 14, 2009.

Leave a Reply

 
