Να ‘μαστε, πάλι, εδώ… (Part IΙ)

(Μέρος Δεύτερο – Επιστροφή στη ρουτίνα)

Και πάμε τώρα στους στόχους μου για τη νέα σεζόν (δηλαδή, το επόμενο φθινόπωρο – χειμώνα – άνοιξη):

> Να μάθω ολόκληρο το “Nothing Else Matters” και την εισαγωγή του “Stairway to Heaven” στην ηλεκτρική κιθάρα. [Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.]

> Να μάθω να παίζω αρπίσματα στην κλασσική κιθάρα και να μπορώ να τα χρησιμοποιώ όταν παίζω τραγούδια. [Κάτι πάει να γίνει από τώρα, ελπίζω στα μαθήματα να βελτιωθώ.]

> Να κάνω μια απόπειρα να μπω στην χορωδία/ορχήστρα του σχολείου, όχι σε κάποια σημαντική θέση (μιας και δεν είμαι εξαιρετικά καλή στο αντικείμενο αυτό), απλά να συμμετέχω στις παραστάσεις που δίνουν. [Μιλάμε για φοβερή φάση, όποιος αγαπάει τη μουσική, πραγματικά, θα είναι ο Παράδεισός του στο σχολείο.]

> Να ασχοληθώ περισσότερο με τη φωτογραφία. [Ελπίζω να βοηθήσει το ότι την επέλεξα στο σχολείο.]

> Να καταφέρουμε να οργανωθούμε για να πάμε το ερχόμενο καλοκαίρι στην Αγγλία. [Μιας και δίνουμε φέτος τα IGCSE και τελειώνουμε με τα Αγγλικά, μας πρότειναν οι καθηγητές να πάμε μαζί τους σε μια εκδρομή που διοργανώνεται, κάθε καλοκαίρι, στην Αγγλία.]

> Να πάρω με καλό βαθμό τα GCE των Μαθηματικών και τα IGCSE των Αγγλικών. [Στρώσου στο διάβασμα, δατς δι όνλι σολούσιον…]

Αυτά για φέτος. Εγώ θα προσπαθήσω και ελπίζω να τα πετύχω (όσα πιο πολλά γίνεται, τουλάχιστον).

~ by Firebolt on September 12, 2010.

5 Responses to “Να ‘μαστε, πάλι, εδώ… (Part IΙ)”

  1. λοιπόν, αν θες να εξασκηθείς στην κιθάρα, ένας ευχάριστος τρόπος, είναι να παίζεις παράλληλα με τη μουσική που ακούς. Και φαντάζεσαι και τον εαυτό σου ως μέλος της μπάντας, και δεν ακούς τόοοσο τη δική σου μουσική, αλλά αναμεμιγμένη με την μουσική του άλμπουμ, και άρα σου φαίνεται πιο όμορφη.

    Βέβαια αυτό εμένα με βοήθησε στο να αυτοσχεδιάζω! Είναι πολύ νωρίς, έχεις άπειρο χρόνο να γίνεις σούπερ κιθαρίστρια (αν έχω πιάσει καλά το φύλο). Το στεργουέι το έβγαλα και εγώ κάποτε και όταν έγινε, εχάρηκα. Εύκολο και σχετικά ωραίο είναι και το σόλο του.. πάντως έπρεπε να μου δείξουν τι παίζει ο πέιτζ για να το βγάλω και εγώ!

    Φωτογραφία σούπερ.. πολύ όμορφες οι φώτος σου!

    Για τι ποσοστό πάμε ? Πάνω από 50%?

  2. ή μήπως θέλουμε 100%?

  3. Ευχαριστώ! Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! 🙂

    Είναι, όντως, πολύ βοηθητικό να παίζεις στην κιθάρα κάποιο τραγούδι ακούγοντας το παράλληλα, γιατί, εκτός των άλλων, αυτό σε βοηθά να βρίσκεις πιο εύκολα το ρυθμό με τον οποίο παίζεται το κομμάτι.

    Έχω ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες να μαθαίνω το intro του “Stairway to Heaven” στην κλασσική και είμαι περίπου στα μισά. Έχω βελτιωθεί και κάπως με τα αρπίσματα, κάτι που δεν υπολόγιζα να γινόταν τόσο σύντομα. 😀

    Όσο για τη φωτογραφία, από αύριο ξεκινάμε τα Photo Shootings και στην τάξη, οπότε, πιθανόν, να ανεβάσω κάποιες στο flickr, σύντομα. 🙂

    Κάποιοι από τους στόχους μου έχουν, ήδη, πάρει το δρόμο τους, οπότε πιθανόν να χτυπήσουμε και το 50%. 😉

  4. Τι σχολείο πάεις αν επιτρέπεται; 🙂

  5. Εοεοε 50% είναι πολύ μεγάλο ποσοστό! Τζεστ σούπερ!

    Καλή χρονιά φάιρ μπολτζζζ! Ελπίζω να πέρασες σούπερ στις γιορτές. Εγώ Δυστυχώς όχι τόσο καλά. Με φάγανε άγχη και ένα πονεμένο γόνατο!

    Αντίος μουτσατσίτα και με το καλό να το βγάλεις ολόκληρο το στέργουεΪ! Κάναμε και ένα λάιβ που μ αρεσεεε!

Leave a Reply

 
