Κώστας Μόντης – Τούρκικη Εισβολή

Το σχολείο μου, στα μέσα του Γενάρη, έλαβε μέρος σε ένα διαγωνισμό σύνθεσης τραγουδιού σε στίχους του Κύπριου ποιητή Κώστα Μόντη.  Το ποίημα που επιλέγηκε ήταν η “Τούρκικη Εισβολή” και τη σύνθεση ανέλαβε ένας πολύ καλός μου φίλος, ο οποίος στο πιο πάνω video βρίσκεται στο πιάνο. Όλα τα παιδιά που θα δείτε να παίζουν είναι ηλικίας 16 εως 18 χρονών και είναι μαθητές του σχολείου μου.

Δυστυχώς, το τραγούδι δεν πήρε κάποιο βραβείο στο διαγωνισμό, κάτι που το θεωρώ, και αντικειμενικά, μεγάλη αδικία καθώς είναι αποτέλεσμα πολύωρης και εντατικής δουλειάς από μέρος του συνθέτη αλλά και των υπόλοιπων παιδιών, που συμμετείχαν στην εκτέλεση του.

Συγχαρητήρια στον συνθέτη, αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά για την εξαιρετική δουλειά τους και είμαι σίγουρη ότι το τραγούδι αυτό θα βρεί σύντομα την αναγνώριση που του αξίζει, ασχέτως του αποτελέσματος του διαγωνισμού, γιατί έχει καταφέρει να συγκινήσει το κοινό που το άκουσε και το έκανε να το αγαπήσει. Κάτι που, σίγουρα, δε θα πάει χαμένο. 🙂

~ by Firebolt on March 11, 2011.

2 Responses to “Κώστας Μόντης – Τούρκικη Εισβολή”

  1. μπράβοο στα παιδιά για τη προσπάθειά τους! φαντάζομαι θα είχε πραγματικά πολύ κόπο για να βγει αυτό το αποτέλεσμα. Δεν σου λέω ότι μ αρέσει η μουσική αυτή γιατί αδυνατώ να εκτιμήσω τέτοιες μουσικές γενικότερα.

    Εσύ βελτιώνεσαι στην κιθάρα?!??

  2. Έχω κάνει μια μικρή πρόοδο.

    Έμαθα την εισαγωγή του “Stairway to Heaven”, όπως ήθελα! 😀

    Έχω μάθει τα αρπίσματα και, τις περισσότερες φορές, τα χρησιμοποιώ σωστά και στα τραγούδια. 🙂

    Προς το παρόν, έχω ρίξει όλη μου την προσοχή στα κλασσικά μου κομμάτια γιατι πλησιάζει η εξεταστική στο Ωδείο και έχω άφησει τα υπόλοιπα σε δεύτερη μοίρα…

Leave a Reply

 
