Με θυμάσαι;

Εγώ είμαι. Η Firebolt. Ξέρω. Έχω κάτι μήνες να φανώ εδώ, αλλά στην παρούσα φάση, ήταν πιο σημαντική η offline παρουσία μου, παρά η online.

Μετά από ένα καλοκαίρι στον αέρα για την Κύπρο (βλέπε Έκρηξη στο Μαρί) και αποφάσεων ζωής για εμένα (επιλογή Πανεπιστημίων) ξεκίνησε μια σχολική χρονιά πίεσης και άγχους για όλους. Τρίτη Λυκείου. Και όποιος αντέξει.

Συχνά είχα την επιθυμία να γράψω κάτι εδώ. Ξεκινούσα να γράφω και τελικά όλα έμεναν drafts. Ακόμα και τώρα που τα βλέπω όλα αυτά μισοτέλειωτα, αισθάνομαι οτι δεν μπορώ να τα ολοκληρώσω. Μισοτέλειωτες σκέψεις, για πάντα στο συρτάρι.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα.

~ by Firebolt on November 29, 2011.

One Response to “Με θυμάσαι;”

  1. Περιμένουμε περισσότερα απο εσένανε!!! Καλες επιτύχιες φάιρμπολτ μας!

Leave a Reply

 
